D-fokker uw marketing bureau in Utrecht

wij zijn uw specialist voor al uw marketingwerkzaamheden!
Online uw doelgroep bereiken? Maak gebruik van een op maat gemaakte online marketing strategie die door D-Fokker ontwikkeld is. D-Fokker is een zelfstandig ondernemer die in IT en marketing business zit. Uw online marketing strategie laten ontwikkelen? D-Fokker gaat eerst met u zitten voor de mogelijkheden en de opties die er voor u beschikbaar zijn.

Afspraak maken?

Het is altijd van belang om een afspraak te maken zodat alle bedrijfsdoelstellingen en informatie aanbod komt. Voordat de afspraak gemaakt is, zullen wij u nog een korte vragenlijst opsturen waaruit wij onze informatie kunnen ophalen.

Hierbij kunt u denken aan:

* Doelstellingen
* USP
* Zoekwoorden
* Huidige stand van online marketing
* Online budget.

Door dit zo duidelijk mogelijk te formuleren kunnen wij op basis van de gewenste informatie een Marketingplan maken en daaraan diverse doelstellingen kunnen koppelen die voor uw bedrijf van toepassing zijn. Nog onduidelijkheid? geef ons dan een mailtje met eventueel vragen en punten waarmee u zit en wij zullen dit voor u ophelderen!

Customer Journey en social media

Tegenwoordig bevinden veel doelgroepen en bedrijven zich op social media. Door gebruik te maken van een goede social media marketing strategie kunt u uw doelgroep niet alleen via de zoekmachines of naamsbekendheid bereiken, maar ook via diverse social media netwerken. Laat D-Fokker een doelgroep analyse uitvoeren om te kijken wat uw meerwaarde is op social media. Naast de social media marketing meld D-Fokker u aan op de belangrijkste social media kanalen waar u nog niet bent aangesloten. Google hecht hier waarde aan om beter geïndexeerd te worden binnen de zoekmachines! Wilt u een social media marketing strategie laten ontwikkelen via D-Fokker?

Waar bevindt u klant zich in de customer journey? Zodra deze focus duidelijk in kaart is gebracht kan D-Fokker voor u uw website of campagne optimaliseren op de doelgroep die u het meeste oplevert. Dit hoef niet specifiek in 1 order te zijn maar kan ook op langere tijd basis. Komt er een email registratie, wordt er gebruik gemaakt van remarketing? Dit zijn allemaal aspecten die in overweging worden genomen bij de customer journey en uw campagne!