Hieronder vindt u de basis informatie over VoiP en wat wij nodig hebben voor het opstellen voor een VoiP

Setup van telefoon centrale houd in:

– Opzetten van maximaal 5 gebruikers
– Inkomend en uitgaand verkeer instellen
– Voicemail activeren en instellen
– Wachtmuziek instellen

Stel deze vragen aan jezelf en krijg duidelijk wat je wilt
Hieronder een paar vragen , om duidelijk te krijgen welke mogelijkheden er mogelijk zijn

• Hoe wilt u het hoofdnummer inrichten? En welke opties heeft u daarvoor nodig?
• Wilt u een Keuzemenu door middel van een automatische receptioniste?
• Wilt u een welkomstbericht?
• Hoe wilt u de oproepen onder de medewerkers verdelen?
• Hoe wilt u de openingstijden van het kantoor inrichten?
• Wat gebeurt er met de oproepen als het hoofdnummer niet wordt beantwoord?
• Welke belgroepen dient u in te richten?
• Welke afdelingen of werkgroepen dienen als belgroep benaderd te kunnen worden?
• Hoe wilt u de oproepen onder de groepsleden verdelen?
• Hoe wilt u de openingstijden van de groep inrichten?
• Wat gebeurt er met de oproepen als het groepsnummer niet wordt beantwoord?

VoiP – Telefooncentrale + software installatie.

Prijs op aanvraag